вівторок, 25 листопада 2014 р.

Учительська молитва

Учительська молитва                                                  Річард Пек
О  Боже, я тільки учитель.
Я люблю дітей і люблю свій  предмет
І я покладаю більші сподівання на цих дітей, аніж вони самі.
Я хочу, щоб вони творили.
Вони хочуть споживати.
Я хочу, щоб вони любили світ.
Вони ж хочуть, щоби світ любив їх.
Я хочу, щоб кожний день відрізнявся від інших,
Вони ж хочуть, щоби всі дні були однаковими.
Я хочу, щоб вони відчували запах чогось.
Вони ж хочуть усе сприймати холоднокровно.
Я хочу, щоб вони мислили.
Вони ж хочуть, що я дала їм готову відповідь.
Я хочу, щоб пролунав дзвоник.
Вони також цього хочуть.
Тож я готова зрушити гори, якщо ти пошлеш мені когось на допомогу.
Пошли мені кілька керівників, які більше дбають про учнів,
аніж про свої посади.
Пошли мені когось із того рідкісного типу батьків, які бачать у мені колеги, а не цапа – відбувайла.
Посилай мені щороку кілька дітлахів, які готові заради навчання кинути виклик своїм одноліткам.
О Боже, я тільки вчитель.
 Я хочу гартувати сталь.
Чи не міг би ти дарувати мені вогонь?

Амінь!

Немає коментарів:

Дописати коментар